قوانین خرید و سوالات متداول

پاسخ به سوالات پیش از خرید شما

قوانین و سوالات پیش از خرید

بازدید کننده محترم ، از حسن انتخاب شما ، جهت خرید از وب سایت زیگفا کمال تشکر را داریم . در این قسمت مجموعه قوانین خرید از فروشگاه آنلاین زیگفا تشریح می گردد . قسمت قوانین خرید و بخش سوالات متداول در جهت آگاه سازی مخاطبین محترم از نحوه عملکرد فروشگاه پیش از خرید و نهایی کردن سبد کالا قرار داده شده است تا کمترین ابهامات و یا سوالات مد نظر شما به صورت غیر مستقیم پاسخ دهی شود . در صورتیکه این دو قسمت پاسخگوی نیاز شما در مورد رفع ابهامات و سوالات نباشند ، می توانید با تماس مستقیم و یا از طریق اپلیکیشن های پیامرسان ، دیدگاه خود را به بخش پشتیبانی انتقال داده و در اسرع وقت از راهنمایی اپراتور بهره مند شوید.

بررسی کالا و مشخصات

ابعاد ، رنگ ، متریال و مشخصات فیزیکی

زیگفا ،  در اغلب موارد  ، جهت معرفی و  آشنایی خریداران با طرح رنگ ، ابعاد و متریال محصولات خود ، از پیش نمایش گرافیکی و کامپیوتری آماده (mock-up) بهره می برد . این امر در کنار بالا بردن سرعت در بخش طراحی و کاهش هزینه ها در بخش عکاسی ، به بازدیدکنندگان نیز پیش نمایشی زیبا از محصول نهایی ارائه می کند . از آنجا که موارد مربوط به چاپ عکس و تصویر محصولات به صورت گرافیکی و کامپیوتری شبیه سازی شده اند ، ممکن است ابعاد محصول ، متریال ، رنگ محصول و یا انواع کاغذ چاپ عکس در حالت پیشنمایش در ذهن بیننده تداعی متفاوتی نسبت به کالای اصلی داشته باشند. بنابراین اگر قصد خرید محصولی را برای اولین بار دارید و پیش از محصول مشابهی را به صورت فیزیکی و حضوری مشاهده نکرده اید ، علاوه بر پیشنمایش و توضیحات متنی می توانید با بخش پشتیبانی در تماس باشید.

مشخصات-کالا---فروشگاه-زیگفا

نقد ، بررسی و ارسال دیدگاه

پذیرای نقد و دیدگاه سازنده شما هستیم.

بی شک بررسی کالا و ارسال نقد توسط خریداران ، یکی از موارد بهبود عملکرد در حیطه فروش آنلاین محصولات می باشد . از اینرو فروشگاه زیگفا از دیدگاه ها و پیشنهادات سازنده شما نهایت استقبال را می کند و در طراحی وبسایت خود محلهای ارائه نظرات و دیدگاه های مختلفی را برای کاربران قرار داده است. از طرف دیگر از کاربران محترم انتظار می رود از ارسال نقدهای عیر واقعی و جهت گیری های غیر منصفانه اجتناب نمایند و در پاسخ به سایر کاربران از ایجاد هرگونه تنش ، توهین و یا اطلاعات غیر واقعی پرهیز نمایند.

دیدگاه-مشتریان---فروشگاه-زیگفا

اعلانات رسمی

اعلانهای مربوط به تخفیف کالا و یا موجودی محصولات

کلیه اعلانات مربوط به کالاها اعم از موجود بودن کالا ، تخفیف های فصلی و یا مناسبتی ، تولید و یا عدم تولید محصولی خاص و … تنها از طریق وب سایت رسمی زیگفا ، به نشانی Zigpha.ir و یا صفحه رسمی اینستاگرام زیگفا با نام کاربری @zigpha به خریداران محترم اعلام می گردد . لازم به ذکر است در حال حاضر کلیه فعالیت های زیگفا ، به صورت آنلاین بوده و مرکزیت آن در استان اردبیل می باشد. بنابراین جهت جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی یا خرید از صفحات مجازی تقلبی به آدرس های وب سایت و صفحه رسمی ما توجه داشته باشید. بدیهی است فروشگاه زیگفا هیچ گونه مسئولیتی در قبال عملکرد صفحات دیگر که از نام زیگفا استفاده مینمایند ، ندارد.

اعلانات-رسمی-فروشگاه-زیگفا

حمل و نقل کالا

شرایط حمل و هزینه های مربوط

از آنجا که فروش محصولات به سراسر کشور انجام می پذیرد ، حمل و نقل کالا و هزینه های مربوط به آن از سوالات متداول مشتریان است . در حال حاضر و بنا بر مدیریت میزان سود کالا و تعادل در رقابت ، زیگفا کوشیده است تا در کنار حفظ کیفیت کالای خود ، میزان سود منطقی خود را در بازار رقابتی در نظر بگیرد. از اینرو در حال حاضر کلیه هزینه های مربوط به حمل کالا بر عهده مشتری می باشد. بیشترین ارسال کالا از سمت زیگفا از طریق مجموعه تیپاکس صورت می پذیرد . در صورتی که شهر شما دسترسی به تیپاکس ندارد و یا با باربری خاصی همکاری می کند ، میتوانید پیش از خرید با تماس با بخش پشتیبانی ، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

در حال حاضر محصولات گروه چاپ در دسته های چاپ روی تخته شاسی ، چاپ داخل قاب عکس شیشه ای ، چاپ بوم کنواس و چاپ کریستال همراه قاب ارائده می شوند . در موارد چاپ و شاسی و قاب خرید به صورت آنلاین بوده و در سایر موارد به علت محدودیت موجودی و تخمین زمان تماس با بخش پشتیبانی لازم است.

در حال حاضر ، فعالیت زیگفا کاملا به صورت آنلاین بوده و کلیه سفارشات پس از تایید نهایی وارد مرحله تولید می شوند . مدیریت مشتریان و مرکز پاسخگویی مستقر در استان اردبیل می باشد.

محصولات چاپی شامل چاپ انواع تابلو های هنری و کودک ، در کنار فروش فرشهای مخمل و فرشهای بافت ، عمده فعالیت زیگفا را تشکیل می دهند. در کنار این ارائه خدمات چاپ و شاسی عکس و همچنین طراحی سایت های ریسپانسیو در دستور کار این گروه قرار دارد. 

بنابر شرایط بازار رقابتی و سود در نظر گرفته شده جهت محصولات ، کلیه هزینه های ارسال بر عهده مشتری است . در حال حاضر ارسال محصولات زیگفا از طریق شرکت تیپاکس انجام می پذیرد.

باید گفت بله . همانطور که در سوال قبل بدان اشاره شد ، ارسالها از طریق تیپاکس به کلیه نقاط کشور انجام میپذیرند . در صورتیکه محل زندگی شما فاقد شعبه نزدیک تیپاکس می باشد ، میتوانید این موضوع را به بخش پشتیبانی انتقال دهید .